Uno ile iyi yaşamak



Uno'nun son günlerde kurduğu sofralardan diğer blogcu arkadaşlar sayesinde haberiniz olmuştur. Ben de ilk onların sayfasında gördüm bu sofrayı ve unoyu takdir etmiştim. Ama uzun süredir bakamadığım mailimde bana da bir davetiye varmış da haberim yokmuş. Uno bana hitaben güzel bir maille kurdukları kahvaltı sofrasına davet etmişti beni. Cevap veremediğim halde de ikinci sofralarına davet etmiş eğer gelemezsem adresime ürünlerini gönderebileceklerini söyleyen bir mail göndermişlerdi. Ben de tabi İstanbul'da yaşamadığım için gelemeyeceğimi bildirdim kısa bir süre sonra 3 çeşit uno ekmeğini evime gönderdiler.

Uno tahıllı ekmek, rus çavdarlı ve alman esmer ekmeğini görünce çok mutlu oldum (hatta eşim para ile aldığımız ürünler bu kadar çabuk gelmiyor yorumunda bulundu :) Üstelik adıma bir de mektup yazmışlardı. Uno'yu bu güzel uygulamalarından dolayı tebrik ve teşekkür ediyorum. Ekmeklerin bir kısmı bitti bile ama ben ancak ekleyebiliyorum.

Ertesi sabah uno tahıllı ekmekle güzel bir kahvaltı hayali ile girdim mutfağa. Teflon tavada 2 dilim ekmeği (tereyağı da sürerek) güzelce kızarttım. Yanında Antep peyniri, kırma yeşil zeytin, domates, yumurta (fotoya giremedi) ve çayla çok beğenerek yedim. Tahıllı ekmeği şiddetle kızartarak yemenizi tavsiye ediyorum, tostta yapabilirsiniz eminim çok güzel olur. Üstelik Erdem'e tahıllı ekmekten yediriyorum ve hep kendim yapmak istediğim halde bir türlü fırsat bulamadığımdan uno sayesinde artık oğlum tahıllı ekmek yiyor.

Yaptığım kahvaltının ardından tatlı düşleriyle birlikte biranda kendimi çavdarı ekmeğe nutella sürüp yerken buldum. Nutella çavdarlı ekmeğe çok yakıştı. Birkaç dilimini anneme verip geri kalan bütün dilimleri nutella ile birlikte yedim :)

Alman ekmeği ile ne yapacağımı pek bulamadım maalesef. Bir kaç denemem oldu ama ben alman ekmeğinin kendisi ile pek aram yok, daha önce bir akrabadan gelmişti ordan tanışıyoruz. Güzel bir fikir bulduğumda onu da sizinle paylaşacağım. Öncelikle diğer bloggerların denemelerini uygulayacağım.

Yorumlar