Severim...


(Fotoğraf 2 yıl önceki bahardan, çok değil 1 aya kadar yine bu halde olacak oralar!..)

Bugün hava o kadar güzel ki! Bahar geldi, yazın geleceğini haber veriyor bize. Yazı bu sene her zamankinden daha fazla seviyorum!

Geçen gün canımın istediği meyvelerden alınca düşündüm de ne kadar şanslıyız, bazı ülkelerde elmanın tanesini bilmem kaç dolardan alırlarken biz bu meyveleri kilolarca alabiliyoruz, evlerimizden eksik etmiyoruz. Yazda gelirken ve ben de yaz meyvelerini-sebzelerini özlemişken sevdiklerim takıldı aklıma, o kadar çok şey var ki hoşuma gitti bunları saymak sizinle de paylaşayım istedim.

Baharda yeşil erik,çilek,kirazı severim
Yazın şeftali,kavun,karpuzu
Kışın kestaneyi, yazın mısırı
Kışın mor ve beyaz lahanalı, brokolili bol limonlu salatayı severim
Yazın domatesi, salatalığı, soğanı, biberi dürüm yapıp yemeyi
Sonbaharda Trabzon hurmasını, her mevsim Hac hurmasını severim
Babamların bağındaki güz incirini dalından koparıp yemeyi severim
Kuru üzümü keklere koymayı...

Bunlar yiyecek değil ama,
ilk baharda papatyayı severim, sonbaharda eflatun kasımpatıları.

Ne demiştim?
Yaz geliyor, sizinde içinizde bir kıpırtı oluyor mu? Siz neleri seversiniz?

Yorumlar